Ilość miejsc:
- 60 miejsc dla szkolonych - dedykowane szkolenie dla tych, którzy nie byli na Alpha lub Bravo.
- 30 miejsc dla weteranów Alpha / Bravo - którzy będą wspierać szkolenie w sobotę. W tej chwili mamy dogadane miejsca dla 4. kompanii, Silent Hunters, teamu Lancet oraz Dzikiego Oddziału. Weterani w niedzielę wezmą udział w ćwiczeniach koorynujących plutony. Przed zapisaniem się jako weteran prosimy o kontakt na adres camp.snafu.poland@gmail.com w celu potwierdzenia i ustalenia obowiązków na Delta.
Cena biletu PODSTAWOWEGO - 110 PLN
Cena biletu dla WETERANA - 50 PLN
Cena pakietu wyżywienia (opcja) - 40 PLN
Cena dopłaty za I klasę noclegu (opcja) - 30 PLN (zapisy otwarte od 1 marca)
Formularz do zapisów
https://goo.gl/5SHf5e
Szkolenie PODSTAWOWE
Szkolenie ROZSZERZONE (w niedzielę)
Opcjonalnie można zamówić nocleg w ocieplanych pomieszczeniach, jednak TYLKO jeśli taki droższy nocleg wykupi cała drużyna. Nie dopuszczamy do rozdzielenia się drużyn. Ilość ocieplanych sal jest BARDZO ograniczona.
Opłata
Agenda szkolenia czyli rozpiska godzinowa
Piątek 24.03
Orgowie od 15.00 do najpóźniej 20.00
18.00 rozpoczęcie rejestracji, chronowania
Przydzielanie sal drużynom (powinno być 6)
Gracze mogą pić, ale z zastrzeżeniem, że następnego dnia mogą mieć w wydychanym powietrzu maksymalnie 0.2 promila, jeśli chcą wziąć udział w szkoleniach.
Sobota 25.03
7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Apel rozpoczynający
9.30 Zasady SM-S (lub egzamin dla tych, co już znają - nagroda za błędne odpowiedzi - kółeczko dla całej drużyny wokół terenu, nagrody się kumulują)
10.10 Blok 1 (1h nawigacji, 1h radiołączności)
12.20 Blok 2 (formacje, reakcja na kontakt)
14.30 Obiad
15.30 Blok 3 (natarcie)
17.40 Wykład z walki nocnej
19.00 Kolacja
19.30 Reorganizacja w 4 grupy 15 osobowe
20.00 Ćwiczenia z poruszania w nocy (ciche poruszanie, chodzenie w formacji file, reakcja agresywna na kontakt, z użyciem latarek)
21.30 Walka nocna I (drużyna vs drużyna lub drużyna vs OPFOR bez NVG)
23.00 Walka nocna II (2 x ćwiczenie - pluton vs OPFOR z NVG)
1.00 Koniec
2.00 Capstrzyk
Niedziela 26.03
7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Organizacja 3 plutonów pod dowództwem graczy
9.30 Misja I - 2 plutony vs 1 pluton
11.30 Misja II - 2 plutony vs 1 pluton albo 3 plutony vs OPFOR
14.30 Apel końcowy
15.00 Koniec
Szkolenie PODSTAWOWE
Kierowane jest do teamów airsoftowych (choć dopuszczamy osoby bezteamowe), które chcą szkolić się / przygotowywać do milsimów i semi-milsimów na poziomie podstawowym w:
Wymagania dopuszczenia do WALKI NOCNEJ
- Walka nocna
- Nawigacja
- Radiołączność
- Techniki patrolowe (poruszanie się drużyną, reakcja na kontakt bojowy)
- Natarcie
- Zasady SMS
- sprawna replika zgodna z Zasadami SMS z limitem do 400 fps
(jest to warunek dopuszczenia do walki w nocy, w dzień można mieć mocniejszą zgodną z zasadami) - latarka taktyczna o mocnym strumieniu światła (żadne substytuty, latarki nagłowne etc)
Szkolenie ROZSZERZONE (w niedzielę)
Kierowane jest zarówno dla uczestników kursu PODSTAWOWEGO jak i do weteranów. Sformowane zostaną plutony wg schematu 1 drużyna weteranów, 2 drużyny ze szkolenia PODSTAWOWEGO. Będą ćwiczone scenariusze bojowe stawiające na koordynację drużyn w ramach plutonu, komunikację radiową, agresywność i szybkość podejmowania decyzji. Dowódcami takich plutonów bedą wyselekcjonowani weterani, którzy będą szkolić się w pełnieniu tej funkcji pod nadzorem doświadczonego instruktora.
Pakiet Wyżywienia
Pakiet Wyżywienia
Opcjonalnie uczestnik może wykupić pakiet 4 posiłków: śniadanie, obiad, kolakcja, śniadanie w cenie 40 PLN. Można też przywieźć własne posiłki lub zamówić np. pizzę na obiad z pobliskiej miejscowości. Pakiety wyżywienia można rezerwować do dwóch tygodni przed imprezą. Będą realizowane na stołówce na terenie ośrodka szkolenia. W przypadku, gdy zainteresowanie będzie małe, zastrzegamy sobie prawo do wycofania oferty i zwrotu pieniędzy.
Warunki bytowania
Warunki bytowania
W cenę szkolenia wchodzą dwa noclegi w ośrodku szkolenia w pomieszczeniach BEZ OGRZEWANIA. Dlatego mocno zalecane są ciepłe śpiwory lub dużo własnych kocy. Każda drużyna otrzyma własne pomieszczenie. Nie ma możliwości rozstawienia namiotów, ani spania w samochodach.
Opcjonalnie można zamówić nocleg w ocieplanych pomieszczeniach, jednak TYLKO jeśli taki droższy nocleg wykupi cała drużyna. Nie dopuszczamy do rozdzielenia się drużyn. Ilość ocieplanych sal jest BARDZO ograniczona.
Opłata
Po zapisaniu się kandydat ma 7 dni na dokonanie wpłaty. W przypadku braku wpłaty i kontaktu, rezerwacja będzie anulowana. W przypadku odwołania imprezy przez organizatora, wpłaty zostaną zwrócone. Zwroty na wniosek uczestnika będą realizowane do 10 marca, w późniejszym czasie zwroty nie będą możliwe. W przypadku sprzedaży swojego biletu innym uczestnikom prosimy o stosowną informację na camp.snafu.poland@gmail.com.
Pliki do zaznajomienia się
Regulamin Camp SNAFU Delta
Zasady SMS w wersji 1.2
Pliki do zaznajomienia się
Regulamin Camp SNAFU Delta
Zasady SMS w wersji 1.2
Agenda szkolenia czyli rozpiska godzinowa
Piątek 24.03
Orgowie od 15.00 do najpóźniej 20.00
18.00 rozpoczęcie rejestracji, chronowania
Przydzielanie sal drużynom (powinno być 6)
Gracze mogą pić, ale z zastrzeżeniem, że następnego dnia mogą mieć w wydychanym powietrzu maksymalnie 0.2 promila, jeśli chcą wziąć udział w szkoleniach.
Sobota 25.03
7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Apel rozpoczynający
9.30 Zasady SM-S (lub egzamin dla tych, co już znają - nagroda za błędne odpowiedzi - kółeczko dla całej drużyny wokół terenu, nagrody się kumulują)
10.10 Blok 1 (1h nawigacji, 1h radiołączności)
12.20 Blok 2 (formacje, reakcja na kontakt)
14.30 Obiad
15.30 Blok 3 (natarcie)
17.40 Wykład z walki nocnej
19.00 Kolacja
19.30 Reorganizacja w 4 grupy 15 osobowe
20.00 Ćwiczenia z poruszania w nocy (ciche poruszanie, chodzenie w formacji file, reakcja agresywna na kontakt, z użyciem latarek)
21.30 Walka nocna I (drużyna vs drużyna lub drużyna vs OPFOR bez NVG)
23.00 Walka nocna II (2 x ćwiczenie - pluton vs OPFOR z NVG)
1.00 Koniec
2.00 Capstrzyk
Niedziela 26.03
7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Organizacja 3 plutonów pod dowództwem graczy
9.30 Misja I - 2 plutony vs 1 pluton
11.30 Misja II - 2 plutony vs 1 pluton albo 3 plutony vs OPFOR
14.30 Apel końcowy
15.00 Koniec
Jeśli chcesz o coś zapytać, zapraszamy na SNAFU Social Club
lub wyślij emaila na camp.snafu.poland@gmail.com
0 komentarze:
Prześlij komentarz