Zapisy na Camp SNAFU Delta



Rozpoczynamy zapisy na Camp SNAFU Delta, które rozpocznie się o 18.00 w piątek 24 marca, a skończy o 15.00 w niedzielę, 26 marca. Sobota przeznaczona jest a intensywne szkolenie, zarówno teoretyczne jak i praktyczne, niedziela na ćwiczenia bojowe.

Ilość miejsc:
  • 60 miejsc dla szkolonych - dedykowane szkolenie dla tych, którzy nie byli na Alpha lub Bravo.
  • 30 miejsc dla weteranów Alpha / Bravo - którzy będą wspierać szkolenie w sobotę. W tej chwili mamy dogadane miejsca dla 4. kompanii, Silent Hunters, teamu Lancet oraz Dzikiego Oddziału. Weterani w niedzielę wezmą udział w ćwiczeniach koorynujących plutony. Przed zapisaniem się jako weteran prosimy o kontakt na adres camp.snafu.poland@gmail.com w celu potwierdzenia i ustalenia obowiązków na Delta. 

Cena biletu PODSTAWOWEGO - 110 PLN
Cena biletu dla WETERANA - 50 PLN
Cena pakietu wyżywienia (opcja) - 40 PLN
Cena dopłaty za I klasę noclegu (opcja) - 30 PLN (zapisy otwarte od 1 marca)

Formularz do zapisów
https://goo.gl/5SHf5e

Szkolenie PODSTAWOWE
Kierowane jest do teamów airsoftowych (choć dopuszczamy osoby bezteamowe), które chcą szkolić się / przygotowywać do milsimów i semi-milsimów na poziomie podstawowym w:
  • Walka nocna
  • Nawigacja
  • Radiołączność
  • Techniki patrolowe (poruszanie się drużyną, reakcja na kontakt bojowy)
  • Natarcie
  • Zasady SMS

Wymagania dopuszczenia do WALKI NOCNEJ
  • sprawna replika zgodna z Zasadami SMS z limitem do 400 fps
    (jest to warunek dopuszczenia do walki w nocy, w dzień można mieć mocniejszą zgodną z zasadami)
  • latarka taktyczna o mocnym strumieniu światła (żadne substytuty, latarki nagłowne etc)


Szkolenie ROZSZERZONE (w niedzielę)
Kierowane jest zarówno dla uczestników kursu PODSTAWOWEGO jak i do weteranów. Sformowane zostaną plutony wg schematu 1 drużyna weteranów, 2 drużyny ze szkolenia PODSTAWOWEGO. Będą ćwiczone scenariusze bojowe stawiające na koordynację drużyn w ramach plutonu, komunikację radiową, agresywność i szybkość podejmowania decyzji. Dowódcami takich plutonów bedą wyselekcjonowani weterani, którzy będą szkolić się w pełnieniu tej funkcji pod nadzorem doświadczonego instruktora.


Pakiet Wyżywienia
Opcjonalnie uczestnik może wykupić pakiet 4 posiłków: śniadanie, obiad, kolakcja, śniadanie w cenie 40 PLN. Można też przywieźć własne posiłki lub zamówić np. pizzę na obiad z pobliskiej miejscowości. Pakiety wyżywienia można rezerwować do dwóch tygodni przed imprezą. Będą realizowane na stołówce na terenie ośrodka szkolenia. W przypadku, gdy zainteresowanie będzie małe, zastrzegamy sobie prawo do wycofania oferty i zwrotu pieniędzy.


Warunki bytowania
W cenę szkolenia wchodzą dwa noclegi w ośrodku szkolenia w pomieszczeniach BEZ OGRZEWANIA. Dlatego mocno zalecane są ciepłe śpiwory lub dużo własnych kocy. Każda drużyna otrzyma własne pomieszczenie. Nie ma możliwości rozstawienia namiotów, ani spania w samochodach.

Opcjonalnie można zamówić nocleg w ocieplanych pomieszczeniach, jednak TYLKO jeśli taki droższy nocleg wykupi cała drużyna. Nie dopuszczamy do rozdzielenia się drużyn. Ilość ocieplanych sal jest BARDZO ograniczona.


Opłata
Po zapisaniu się kandydat ma 7 dni na dokonanie wpłaty. W przypadku braku wpłaty i kontaktu, rezerwacja będzie anulowana. W przypadku odwołania imprezy przez organizatora, wpłaty zostaną zwrócone. Zwroty na wniosek uczestnika będą realizowane do 10 marca, w późniejszym czasie zwroty nie będą możliwe. W przypadku sprzedaży swojego biletu innym uczestnikom prosimy o stosowną informację na camp.snafu.poland@gmail.com.


Pliki do zaznajomienia się
Regulamin Camp SNAFU Delta

Zasady SMS w wersji 1.2


Agenda szkolenia czyli rozpiska godzinowa

Piątek 24.03
Orgowie od 15.00 do najpóźniej 20.00
18.00 rozpoczęcie rejestracji, chronowania
Przydzielanie sal drużynom (powinno być 6)
Gracze mogą pić, ale z zastrzeżeniem, że następnego dnia mogą mieć w wydychanym powietrzu maksymalnie 0.2 promila, jeśli chcą wziąć udział w szkoleniach.


Sobota 25.03
7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Apel rozpoczynający
9.30 Zasady SM-S (lub egzamin dla tych, co już znają - nagroda za błędne odpowiedzi - kółeczko dla całej drużyny wokół terenu, nagrody się kumulują)
10.10 Blok 1 (1h nawigacji, 1h radiołączności)
12.20 Blok 2 (formacje, reakcja na kontakt)
14.30 Obiad
15.30 Blok 3 (natarcie)
17.40 Wykład z walki nocnej
19.00 Kolacja
19.30 Reorganizacja w 4 grupy 15 osobowe
20.00 Ćwiczenia z poruszania w nocy (ciche poruszanie, chodzenie w formacji file, reakcja agresywna na kontakt, z użyciem latarek)
21.30 Walka nocna I (drużyna vs drużyna lub drużyna vs OPFOR bez NVG)
23.00 Walka nocna II (2 x ćwiczenie - pluton vs OPFOR z NVG)
1.00 Koniec
2.00 Capstrzyk

Niedziela 26.03

7.30 Pobudka i poranna zaprawa fizyczna
8.00 Śniadanie
9.00 Organizacja 3 plutonów pod dowództwem graczy
9.30 Misja I - 2 plutony vs 1 pluton
11.30 Misja II - 2 plutony vs 1 pluton albo 3 plutony vs OPFOR
14.30 Apel końcowy
15.00 Koniec



Jeśli chcesz o coś zapytać, zapraszamy na SNAFU Social Club
lub wyślij emaila na camp.snafu.poland@gmail.com
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz